معرفی نامه من

سلام.من آتیلا اسدی هستم.امروز۲۲ ماه و ۶ روز شد که زندگی مامان و بابام با وجود من شیرین تر شد.قبلا از آدرس دیگه ای براتون یادداشت گذاشتم ولی بنا به دلایلی آدرسم عوض شد.مامانم داره تمام سعیشو میکنه تا در اوقات فراقت ناچیزی !!! که داره برام وبلاگ درست کنه.سعیش اینه که روز تولد ۲ سالگی من روز افتتاح وبلاگمم باشه.از همینجا از همه کسانی که این یادداشتو میخونن میخواهیم که روز افتتاحیه با ما باشن.تا اون روز بازم براتون یادداشت میذاریم.در ضمن باید بگم که خیلی مرسی از سمیراجون مامان شاینا کوچولو که مامانمو خیلی راهنمایی کرد.دوستتون داریم.آتیلا.مهرداد و آزاده

نظرات 4 + ارسال نظر
علی پنج‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:08 ق.ظ http://www.eurosport.ir

سلام دوست عزیز
وبلاگ زیبا و به روزی داری اما مطالبت کمه

منم یه وبی دارم که توش اخبار فوتبال اروژا را میذارم.هر روز ۵ خبر حد اقل
اگه اهل فوتبالی یه سر به من بزنی خوشحال میشم . میدونم نمیای اما بیا ضرر کردی تو نظراتم هر چی خواستی بنویس
ممنون
www.eurosport.ir

خاله نغمه شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:44 ب.ظ

سلام به کپل خودم و مامان فسنگی اش. نوشته هات رو خوندم و دلم حسابی خنک شد چون تو هم دست پروردّ همون مامانی و باید تقاص شیطانیهای گذشتّ‌مامانت را پس بدی. دلم این وسط فقط برای بابات می سوزه که هم تو رو داره و هم اون مامان شیطونتر از خودت را.
بببببببببببببوووووووووووووسسسسسسسسسس
گگگگگگگگگگگگازززززززززززززززززززززززززز
قربانت خاله نغمه دوست فسنگی مامان فریضت

آنچنان تقاصی بهت نشمن بدم که خودت کیف کنی:-*)

مامان نوژا شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 03:14 ب.ظ http://www.nozhazarabadi.blogfa.com

سلاممامان آتیلا !من که نظرا رو خوندم!مشکلت چیه /؟

حلش کردم عزیزمحلش کردم.قربونت برم

نسترن سه‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:06 ق.ظ http://www.mosafere88man.blogfa.com

سلام
من وبلاگم رو چک کردم عکساش باز می شوند فقط سرعت اینترنت چون که پایین است طول می کشد show picture را اگه بزنی باز می شه
در ضمن پسر خودت هم خیلی ناز ماشاله خدا نگهش داره
وبلاگم فیلتر نشده که فیلتر شکن بخواد
بوس و بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد